להזמנות חייגו:
03-73-101-73
כיצד מפעילים אינטרנט בכרטיס הסים ?
ככלל, שירות האינטרנט הסלולרי יפעל באופן אוטומטי בעת ההגעה למדינת היעד. (יש לוודא ש"נתונים בנדידה" פתוחים).
 
במידה ושרות האינטרנט אינו פעיל.  יש צורך לכתוב בהגדרות המכשיר את הAPN שלנו:. globaldata
במערכת הפעלה אייפון:
 
כדי להגדיר APN במכשירי אייפון, יש לבצע:
להיכנס לכתובת m.apnchanger.org
לבחור באופציה manually
להקליד את המילה globaldata
להתקדם בתהליך ולבצע install
להדליק תעבורת  נתונים  ונדידת נתונים
לאחר עידכון ההגדרות ניתן לצאת לתפריט הראשי, ע"י לחיצה על מקש הבית. כעת יש לסגור את כל האפליקציות (ע"י לחיצה כפולה על מקש הבית) ולהיכנס מחדש ע"מ לאפשר את החיבור לאינטרנט.
 
במערכת הפעלה אנדרואיד:
הגדרות ->עוד ->רשתות לנייד ->לסמןVבתעבורת נתונים ובנדידת נתונים ->שמות נקודות גישה ->לחיצה על כפתור התפריט (לרוב נמצא בפינת המכשיר התחתונה) APNחדש ->תחת ההגדרות שם ו APNיש לכתוב globaldata (באותיות קטנות ללא רווח) אין צורך להוסיף פרטים בשאר השורות. ->לחיצה נוספת על מקש התפריט ->שמור.
יש לוודא כי הAPN : globaldata, מסומן בעיגול ירוק לידו ובו המכשיר משתמש כעת.
 
 
האם בטוח להזין את כרטיס האשראי שלי ברשת ?
בהחלט !
 
כל הנתונים שתזינו באתר זה יישארו חסויים לחלוטין ממש כמו בקניה רגילה.
 
אנחנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו. לכן אנו מפעילים את המערכות המתקדמות ביותר על מנת להגן על סודיות המידע. בין השאר, האתר מאובטח בפרוטוקול המסחר האלקטרוני הסטנדרטי בעולם SSL.
 
 
האם יש דמי מנוי ?
דמי המנוי הינם בגין החזקת קו לרבות קו ישראלי.
עלות חודשית של 50 סנט שיורדים מהיתרה הקיימת בסים.
 
איך יודעים מה היתרה הקיימת בסים ?
ברור היתרה באמצעות חיוג שהכרטיס סים נמצא בתוך המכשיר, 141#*
 
מה קורה עם מספר הנייד הישראלי שלי ?
ניתן לבצע הפניית שיחות מהגדרות המכשיר הסלולרי שלכם למספר הישראלי שקיבלתם מאיתנו.
כך כל מי שיחייג אליכם יעבור באופן אוטומטי לסים הבינלאומי.

את הפניית השיחות ניתן לבצע גם כך: 
יש לחייג * 21 * את המספר הישראלי אליו הנך מפנה את השיחה ולסיום #, לדוגמא: 07955555555#*21*
לביטול הפניית השיחות בחזרה ארצה יש להכניס את הסים הישראלי חזרה למכשיר ולחייג: #21#
 
אפליקציית Whatsapp עדיין תהיה עם מספרך, כל שעליך לעשות, בעת הכנסת הסים הבינלאומי תשאל האם ברצונך לשנות את המספר עבור אפליקציית ה - Whatsapp/הודעות, יש לציין לא.
 
​​​​​​​הודעות טקסט - לא יעברו לסים הבינלאומי.
 
איך טוענים את כרטיס הסים ?
ניתן להטעין את הכרטיס באמצעות אתר האינטרנט או בטלפון
ניתן להטעין באמצעות נציג חברתנו בשעות הפעילות  בימים א - ה 9:00-17:00, הטענה באמצעות נציג כרוכה בעלות של 2$.
 
מה קורה אם אבד לי הכרטיס ?
 במידה וכרטיס הסים אבד, ניתן לרכוש סים חדש בעלות מוזלת של 49 ש"ח.
 
כיצד מחייגים ?
על מנת לחייג בעזרת כרטיס הסים החכם של SWEET WORLD  יש לחייג באופן רגיל כפי שמחייגים בארץ.
 
במידה והינך מחייג לארץ יעד אחרת ( לא ישראל ) יש תמיד לחייג עם קידומת מדינה.
לדוגמא:
כאשר מחייגים לאיטליה יש להוסיף את קידומת המדינה, 39 לפני המספר שאליו אתם רוצים לחייג.
 
לאן מכניסים את כרטיס הסים ?
ברוב המקרים הכרטיס נכנס בגב הפלאפון, מאחורי הסוללה. יכול להיות שבחלק מהמכשירים הכרטיס נכנס בתחתית המכשיר או בצידו.
 
איך מחליפים סים ?
באופן עקרוני יש להחליף סים לפי הוראות היצרן של המכשיר הסלולרי, אולם כלל האצבע הוא: מכבים את המכשיר, מחליפים ומדליקים.
כרטיס הסים נמצא בדרך כלל בחלקו האחורי של המכשיר, מתחת לסוללה, כדי שלא נוכל להחליף מבלי לכבות.
 
גודל הסים אינו מתאים ?
במידה והחלפתם טלפון וגודל הכרטיס אינו מתאים ישנן כמה אפשרויות :
הגעה למשרדים שלנו וביצוע התאמה.
רכישת מתאם סימים בכל חנות סלולר.
חיתוך הסים לגודל המתאים בכל חנות סלולר.
החל מיולי 2017 כל הסימים שנמכרים על ידי חברתנו מגיעים בשלושת הגדלים ומתאימים לכל המכשירים.
 
שאלות נפוצות נוספות לגבי השירותים והמכשירים שאנו מספקים:
כמה זמן לפני מועד הטיסה ניתן להזמין את השירות?
ניתן להזמין את השירות מינימום 3 שעות לפני הטיסה.
בימים שישי ושבת יש ליצור קשר טלפוני לטובת אישור ההזמנה.

 
כיצד אדע איזו חבילה מתאימה עבורי ?
היקף השימוש הינו נגזרת של אופן השימוש , זמן השימוש  ומספר מכשירים חברתנו פיתחה מחשבון המספק מידע בדבר אופן השימוש והצריכה של אתרים ואפליקציות שימושיים.
 
כיצד ניתן להזמין את השירות?
אפשרות אחת היא דרך האתר, הפרטים שלך יועברו לנציג שירות והוא יחזור אלייך. אפשרות נוספת שיחה למוקד שירות ההזמנות מספר טלפון 03-605-8855 מוקד ההזמנות זמין
24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
 
היכן אוכל לקבל את המכשיר והיכן אוכל להחזירו?
ניתן לקבל ולהחזיר את המכשיר במשרדינו, או במשלוח דלת אל דלת
 
האם המחיר כולל בתוכו את חבילת הגלישה ואת המכשיר?
המחיר כולל את השירות והמכשיר.
 
במעבר בין מדינות האם עליי להחליף את כרטיס הSIM?
אין צורך להחליף בין הכרטיסים ברחבי אירופה ובחבילה עולמית.
 
מהי מהירות הגלישה?
מהירות הגלישה תלויה ברשת ברוב המקומות מהירות הגלישה הינה G4
 
מודם
הורדה -
21.6Mbit/s HSDPH
העלאה -
5.76Mbit/s HSUPA
 
 
היכן ישנה קליטה?
השרות מתבסס על חברות טלפוניה ואינטרנט בינ"ל
 
איך אוכל לוודא שמהכשיר הסלולרי שלי אינו מחובר לרשת המקומית אלא לנתב?
על מנת לוודא שהסלולר אינו מחובר לרשת המקומית, יש להכנס להגדרות שם ניתן לראות בשורה השנייה wi fi  ואת שם הראטור.
אם לא מופיע השם נכנסים לאותה השורה שכתוב השם ובוחרים מתוך הרשימה את הנתב.
 
איך אדע כמה צרכתי  מהחבילה בזמן השהייה בחו"ל?
ניתן לשלוח הודעת טקסט או מייל  ולקבל את המידע תוך זמן קצר , ניתן להגדיר מראש שבעת מימוש החבילה הגלישה תפסק ורק באישור הלקוח תבוצע הגדלה .
 
 
האם יש לי מקסימום צריכה ביום?
אין מינימום גלישה או מקסימום ביום, החבילה עומדת לרשותך בזמן שתבחר.
 
מהי העלות במידה וחרגתי מהחבילה?
ניתן להגדיל את החבילה בעלויות נמוכות עוד לפני החריגה בתיאום עם נציג משירות הלקוחות.
ניתן להגדיר שבעת מימוש החבילה במלואה יבוצע ניתוק אוטומטי .
 
מהו אורך זמן העבודה ללא טעינת המכשיר?
משך חיי הסוללה של הנתב הסלולרי הוא 4 - 3 שעות עבודה רציפה או 100 שעות במצב המתנה, כאשר לא מחובר אליו מכשיר ב-WiFi.
ניתן לקבל סוללה נוספת ללא תוספת תשלום .
 
איך ניתן להטעין את המכשיר?
המכשיר מסופק עם מטען לחשמל וכן כבל  USB למחשב וניתן לקבל מתאם לרכב ללא תוספת תשלום .
 
תוך כמה זמן המכשיר עובר למצב המתנה?
כעבור מספר  דקות ללא גלישה המכשיר יעבור למצב המתנה. על מנת לחדש את הקשר לנתב יש ללחוץ לחיצה קצרה על כפתור ההפעלה.
חיבור מחודש לנתב התבצעה אך לא מתאפשרת גלישה-
אנו ממליצים לכבות ולהדליק את הwi fi  במכשיר.
 
האם ניתן לבדוק את תקינות והחיבור של המודם למחשב?
ניתן לחבר את המודם באמצעות חיבור ה- USB למחשב ובכך לסיים את תהליך החיבור של החייגן באופן אוטומטי עוד לפני נסיעה.
* החיבור לרשת האינטרנט חייבת להתבצע אך ורק בחו"ל ולא בישראל.
 
 
x

#{title}

#{text}

#{price}